<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1422577895894637477\x26blogName\x3dMy+Secret+Diary\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://valtozasszale.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://valtozasszale.blogspot.com/\x26vt\x3d-7681509047398325672', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
konichiwa~

SZIASZTOK! A BLOGOM AZ ÉLETEMET MUTATJA BE, HOGY MILYENEK A MINDENNAPJAIM, AZ ÉLMÉNYEIM ÉS,HOGY AZ ÁTLAGOS EMBEREK ÉLETE IS SZÉP :) - CHUU: REI-CHAN^^

: Hungary, Ecseg .
+ follow | Email | twitter

Friends:

chitchat:



recent update :



Bevezető!
written on 2014. július 12., szombat @ 14:15 ?

"Ki itten belépsz, hagyj fel minden reménnyel"
Dante-Isteni színjáték / Pokol kapuja

Mosi-mosi mindenkinek! ^^ Egyik bnőm példáját követve, ám mégis teljesen függetlenül úgy döntöttem hogy létrehozom ezt a blogot. (Magyarázat: nekem előbb megfogant a fejemben hogy az eredetileg SHINee-s blogomat naplóbloggá alakítsam, - amiről nem is szóltam neki -, ő mégis előbb kivitelezte ezt) Még nem tudok semmi konkrétat arról h hogy fogom vezetni ezt a blogot de megpróbálom rendszeresen. Legalább 3 éve vezettem rendszeresen egy blogot, vmikor 8.-ban de jött a felvételi középiskolába és ellettem tiltva a géptől és ugye ezzel a blogolástól is, melynek az volt a következménye hogy abbahagytam. De most ezt a nyarat annak szentelem hogy dolgozzak, olvassak és blogoljak :)
Rólam pár sor:  8. után egy közeli gimibe vettek fel amit másfél v után leváltottam, mert annyira kiölték belőlem a tanulási, élési kedvet, hogy az életem felnőtt korát vhol az utcán tudtam csak lképzelni mint közmunkás. Félvkor angol és fizika karó lett és érdekes mód az úgy iskolában meg 4-re zártam mindkettőt, bár az angol tanár állítása szerint ő 5-t adott volna de az egyes miatt nem lehetett.  De bevallom a legjobb döntés volt eljönni. Most ott tartok, hogy hiányzik az iskola, az osztály és a tanárok. Fura nem? Na de visszatérve... elég félénk lány vagyok társaságban, de ha vmi érdekel azzal kapcsolatban igen bátor. Barátom nincs és szerintem az elkövetkezendő 2 vagy 3 évben nem is lesz (az optimista hozzáállás xD) Szeretek zenét hallgatni és SZINTE bármit meghallgatok, (JB és 1D-ről szó sem lehet... az nem zene. Kövezzetek meg de a véleményem akkor sem fog változni) de én a Rock híve vagyok. Szeretek menni csavarogni. Szüleimmel, Barátaimmal, iskolával... mindegy, a lényeg h menjek. A múzeumokba ugyan olyan szívesen ellátogatok mint egy kaladparka, szóval nagy az érdeklődési köröm ezek iránt. :)
Hobbi: Anime nézés, gyöngyözés, barkácsolás
Barátok: Rengeteg barátom van, vagy inkább ismerősöm. De akikben igazán megbízom és mindent megteszek értük csak 2. Akane és Shika. Mondjuk Akane már 5 éves korom óta velem van, még akkor is ha 30 km választ el minket. Shika meg hiába él velem egy faluban ha kollégista. Így többségben egyedül vagyok de minden lehetőséget megragadok h velük legyek.
Foglalkozás: Tanuló, (nyáron) pék és lelki szemetes. Lehurroghattok, hogy csak arra vagyok jó h mindent elmondjanak nekem aztán meg otthagynak, de igazából én szeretek az lenni mert ez nekem azt sugallja, hogy megbíznak bennem az emberek és ez jóérzés... Jó a legfőbb kuncsaftom Akane de én is elmondok neki mindent még ha ez kevesebb is mint az övé. ^^
Összességében... Túl sokat mondok és elkalandozok igaz? ^^" Egyik rossz tulajdonságom :( 
Viszont most megyek és babázok. ^^ Majd még jövök vmikor és kérlek titeket hogy cementeljetek odalent lehetőleg kulturáltan és a negatív dolgokat is ugyan ebben a stílusban ;) Aki erre nem képes azt kérem, hogy ne tegye. 
Jó éjszakát mindenkinek! ;)

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life