<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1422577895894637477\x26blogName\x3dMy+Secret+Diary\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://valtozasszale.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://valtozasszale.blogspot.com/\x26vt\x3d-7681509047398325672', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
konichiwa~

SZIASZTOK! A BLOGOM AZ ÉLETEMET MUTATJA BE, HOGY MILYENEK A MINDENNAPJAIM, AZ ÉLMÉNYEIM ÉS,HOGY AZ ÁTLAGOS EMBEREK ÉLETE IS SZÉP :) - CHUU: REI-CHAN^^

: Hungary, Ecseg .
+ follow | Email | twitter

Friends:

chitchat:



recent update :
Visszatérés! ;)
written on 2014. július 25., péntek @ 9:12 ?

Halihó! :D
Nem szabadultok tőlem szóval I'm here! :D 1hetes távollét után végre itt vagyok megint nektek. Örültök? ^^
A Balatonon nagyon jó volt és még babázhattam is. :3 Igaz a szemem meg néhány vércseppem majdnem ott maradt pár foggal együtt, amit a gyerek majdnem kiszedett. ^^" Ettől függetlenül nagyon élveztem. De jobb lett volna ha Akane vagy Shika is velem vannak. :( De volt külön szobám az öcsémtől. *-* de hol is kezdjem?
1, nap: Megérkeztünk vmikor délután 15:30 körül és elfoglaltuk a szobánkat. Én, mint fő szerencsétlen azzal kezdtem az első fél órában, hogy a szúnyoghálót elrontottam. xD Ez le kell húzni, majd azt beakasztani a helyére, ha ezt nem teszed meg akkor a rugó visszahúzza. És mivel, hogy a tetején nem volt odacsavarozva a kerethez, ez úgy lerepült, hogy a rugó is tönkre ment benne és utána már nem húzta vissza magát. ^^" Ez az én formám. Egészen jó kis hely volt. A házhoz tartozik egy stég, ami félúton van a kis szabad strandtól. Nem kell itt nagy távokra gondolni. A stég kb. a szomszéd házzal van szembe. A strand pedig a szomszéd ház melleit étteremmel szemben. :D Az első fürdés egész kellemes volt. Azt hittem hidegebb a víz de nem. Pont jó volt. ÉS azt hiszem ennyi volt az első napom.
2, nap: Nem tudom... xD csak annyi jut eszembe, hogy este tettünk Apával, öcsémmel meg ismerősünk kisfiával egy jó hosszú sétát. Ha jól emlékszem, akkor 3 Km oda, 3 Km vissza. :P De csak ennyi jutott eszembe. Az hogy fürödtem délelőtt, délután már nem is mondom. Viszont azon az estén nem is aludtam semmit. :S
3, nap: Nos... az alváshiány miatt úgy döntöttem, hogy hajnal 02:50-kor kiültem a teraszon a hintaágyba. Talán egy órát ültem ott lepedőbe és a háttámla szivacsába csavargózva mikor úgy döntöttem, hogy kimegyek a stégre. Bevallom gyorsan visszajöttem szúnyogriasztóért, pulcsiért, a telefonomért, és pokrócért. ^^" Ez volt talán 03:50-kor. A nap csak 05:10-kor mutatta meg első sugarait. De amint láthatóvá vált a horizonton nem is sárga, vagy piros színekben pompázott, hanem az, az igazi pink. De annyira gyönyörű volt. *-* még ha csak egy 10 perc erejéig is. :) Kimentünk a nagy-strandra, ahova az előző nap kisétáltunk fagyiért. xD Ott pancsoltunk vagy egy félórát és már jöttünk is vissza. Öcsém még ott vett magának 3990Ft-ért óriás úszógumit. (Szerintem pénzkidobás. :P) Ezért érdemes volt kimenni. :P Estefelé a tulaj ismerősei is átjöttek. Én agy F@szt kaptam a nőtől. -.-” Szőke volt és szerintem nem csak a haja. De az ember az jópofa volt. Beszélgettünk velük és ennyi. Az kihagytam, hogy ezen a napon vettem Akanenak és Shikanak papucs alakú, I ♥ Balaton feliratú hűtő mágnest. :D
4, nap: Reggel pancsi! Már nagyon fújt a szél utolsó nap. De nekünk ez tetszett, ugyanis ilyenkor nagy hullámok vannak é asz új úszógumiban vagyon jó volt. :3 dobált minket a víz. *-* Aztán pakolás, búcsúzkodás és irány haza. Még Pesten bementünk az KIEA-ba ahol vettünk új szivacsa matracot a régi rugós helyett. :3 még meg kell szokni, de attól még jó. :D Imádok ott lenni. Imádom a lakberendezést. Már annyiszor elképzeltem a saját szobámat ha lenne hogy az hihetetlen. Csak kár hogy nincs. : ( De Anyáék felhozták az ötlete hogy a két nagyszobából, hármat kéne csinálni. Ez mind szép és jó, meg tervek is vannak (legalábbis nekem) de durván 2millió Ft áll az utunkba. : ( És ez tényleg csak nagyjából számoltuk össze. De vissza az eredeti témához. nem egyből mentünk fel az M3-ra, hanem egy kis mellékutcán kanyarodtunk fel. Nem tettűnk meg mégy egy fél, vagy mégy annyi Km-t, sem de már defektet kaptunk. :S Nem volt kellemes. Pláne hogy egy autó ránk is dudált. o.O DE amint ez megoldódott már száguldottunk is haza. :D
Tehát ez volt a hétvégém. Nagyon kellemes volt. Még szívesen mennék, de akkor már Akanét is vinném magammal. :D De majd talán jövőre. ;) Egy másik bejegyzést fogok szánni a hétköznapjaimra szóval majd azt is olvassátok el. ;)


Ez én fényképeztem. :3
Pápi!

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life