<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1422577895894637477\x26blogName\x3dMy+Secret+Diary\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://valtozasszale.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://valtozasszale.blogspot.com/\x26vt\x3d-7681509047398325672', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
konichiwa~

SZIASZTOK! A BLOGOM AZ ÉLETEMET MUTATJA BE, HOGY MILYENEK A MINDENNAPJAIM, AZ ÉLMÉNYEIM ÉS,HOGY AZ ÁTLAGOS EMBEREK ÉLETE IS SZÉP :) - CHUU: REI-CHAN^^

: Hungary, Ecseg .
+ follow | Email | twitter

Friends:

chitchat:



recent update :
Gome!
written on 2014. augusztus 17., vasárnap @ 13:07 ?

Na, sziasztok!
Tudom régen nem írtam nektek, de most talán bepótolom. Nos, Zamárdi óta, ami igazán említésre méltó az csak Akane barátnőm meglátogatás és a tegnapi „vicces, de lehetett volna jobb is, ha máskén döntök” estém xD, valamint ez az egy hét. De kezdjük sorban. ^^
Tehát mint írtam Akanénál töltöttem kemény két napot. Sajnos többet nem bírtam, mert ha előbb megyek, akkor este egyedül (?) lettem volna, ha pedig egy nappal tovább vagyok, akkor meg nem találkozom vele csak egy órát, mert úgy ment volna buszom.Tehát két nap, de én ennek is örültem. Beszélgettünk, Videót néztünk, zenét hallgattunk, lementünk a boltba és ökörködtünk. :D A legviccesebb talán az volt mikor az orrom előtt megy el a busz. ^^” De hazajutottam egy pesti busszal és apa ismerőse által. Jó tudom nem egy nagy beszámoló róla de már nem nagyon emlékszem. Csak azt tudom h jó volt.

Következett ez a hét amit örülök h túléltem. Bébiszittert játszottam három unokatesómmal. Igazából a legkisebb, aki három éves, lekötötte minden figyelmem. Konkrétan az anyját játszottam :P De nem baj, mert élveztem. De be kell, valljam az utolsó napokat már alig bírtam, mert például mikor este elkezdtem megetetni a gyereket jött unokahúgom, aki úgy szint enni akarta és akkor elő kellet volna szednem mindent és megmelegíteni közben a kisgyereket etetni. Szóval sok volt. De legalább le lettem anyázva. xD De komolyan. Rám mondta Bubuka hogy anya. Voltunk velük sétálni, amiből az első úgy zajlott, hogy: Bubuka a piros motorján, kislány tolós biciklin, Davidem kemping biciklin, öcsém gördeszkával, Apa meg én gyalog, vagyis futottunk. xD De ezen kívül még ellátogattunk a gáthoz, ami nem rég épül, és a Kozárdi tóhoz, ami egyes pesti, okos tojás, TANÁR szerint bányató, aminek van gátja. Teljesen logikus mikor a nagyapám is eljárt bányászni. xD De mindegy is, mert még rengeteg mindent tudnék mesélni.

Ezt követte a „Vicces, de lehetett volna jobb is” esten. Na, már most az egész úgy kezdődött, hogy egy jegyes pár nem akar nagy 100 akárhány fős esküvőt szervezni, hanem csak egy szűk családi köröset. De hogy a haverok se legyenek kihagyva így rendeztek egy Bogrács Party-t. Nagyon jó volt és még azt is megélhettem, hogy az a gyerek, aki egyáltalán nem a szívem csücske – de nevezzük csak Zöld Íjásznak xD – Kiszolgál és… FUCK YEAH! xD De ott kelet hagynom ezt a társaságot, mert a falunkban lévő presszóban bulit csináltak, ami általában jó szokott lenni. Félreértés ne essék. Nem vagyok egy partiribanc mert nem szeretek diszkókba járni, sőt életemben csak egyben voltam s akkor is ki volt bérelve egy fantasztikus ZUMBA PARTY-ra. Szóval SOHA nem voltam még ilyen szórakozó helyen. Egyrészt mert hülyeség, (szerintem) másrészt meg nem is érdekel. De visszatérve… haza menetem, készülődtem és Shika-channal el is indultunk a presszóba ahol életem legrosszabb bulija várt. A zenét nem azt csinálta, aki szokták. Élő zene szokott lenni, egy szintetizátorossal és egy dobossal, de most laptopról ment az egész. L Össz-vissz voltunk vagy húszan. De… Legalább kilencen táncoltunk. Abból Shika, én, volt osztálytársam és annak a sógornője. Az érdekes az volt h volt két részeg, akik állandóan egyikünkkel akart táncolni. Mi meg nem hagytuk és ezen a „zeneadó” jót nevetett. Oly annyira, h videóra is vette. -.-” De úgy ennyi.
Még valami? Ja, igen. Anyukám megtartotta a régi szülői házat a szomszéd faluban és azt szoktuk kiadni. Na, már most azt hittük h port fogunk csak törölni az üres házban, de nem. A mikrót pl. belülről narancssárga zsírpettyek tarkították, míg a tepsikről kajamaradékokat kapart le anyukám. O.O Durva. Tehát a héten takarítottam. ^^”
Szóval ennyi volt ez alatt a hosszú idő alatt, amíg távol voltam. Drága Akane barátnőm is kitért rá, - de szerintem én egy másik bejegyzést fogok szánni neki – hogy megyünk az őszi Conra. *-* Már alig várom. ^^ Már meg van tervezve a ruha és azt mondom h 60%-ban kész. Már csak az egyéb apróságok hiányoznak. :P De erről majd később.
Holnap jön a nagy iskola bevásárlás, amit már alig várok. Imádok füzeteket venni. *-* Nem tudom miért. xD De nem mellesleg már várom is a sulit. Igen VÁTOM A SULIT! Unatkozom itthon és már hiányoznak a teák, amiket minden nap csinál nekem anya :3 meg egyéb apróságok. Szóval, ja… SULIA AKARO MENNI! De most inkább pihenni, szóval:

Sziasztok! :D 

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life