<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1422577895894637477\x26blogName\x3dMy+Secret+Diary\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://valtozasszale.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://valtozasszale.blogspot.com/\x26vt\x3d-7681509047398325672', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
konichiwa~

SZIASZTOK! A BLOGOM AZ ÉLETEMET MUTATJA BE, HOGY MILYENEK A MINDENNAPJAIM, AZ ÉLMÉNYEIM ÉS,HOGY AZ ÁTLAGOS EMBEREK ÉLETE IS SZÉP :) - CHUU: REI-CHAN^^

: Hungary, Ecseg .
+ follow | Email | twitter

Friends:

chitchat:



recent update :
Egy rossz Blogger!
written on 2015. augusztus 21., péntek @ 14:49 ?

Na hali mindenkinek! :)

Be kell valljam nem vagyok a blogolók gyöngyszeme, sőt... éppen az ellenkezője. ^^"
Nos... Január óta nagyon sok minden történt, de csak a lényegesebbeket említem meg! ;)
1. Áprilisban véget ért a "kapcsolatom". Ami ezt illeti, örülök is neki. Így visszagondolva, elég nagy hülye voltam, hogy bele mentem. Az még hagyján, hogy csak a lábam közti lyuka ment az egész, de mellég egy igazi taplós paraszt volt és akkor még szépen fogalmaztam. A megjelenése MINDIG munka után volt, vagy ha nem akkor nem adott annyit magára, hogy legalább egy kicsit jobban nézzen ki mikor eljön hozzám, de a trágár szavakat is beleszórta minden mondatába. És ha ez nem lett volna elég, három héti felém se nézett. Igaz h voltak olyan alkalmak mikor én mondtam nemet, de két hét után ne fogok haptákban állni és ugrani, mert aznap kitalált valamit. De szerintem elég is ennyi belőle. Még mindig elfog a düh és a nevetés ha beszélek róla, vagy csak rágondolok.
2. TavasziCon! *-*
Ez volt a szerkóm! Ultront csak a kalapács miatt hagytam rajta. Apukám készítette nekem! ^^ ♥ A hegesztő szemüveg és a kis "oldal"táska régiségnek számít mert mindkettő még rendszerváltás előtti.  Az árakat hagyjuk mert még most is ki tud kerekedni a szeme tőle. O.o De nagyon jó volt és még egy videóba is belekerültem. :3 Nap végére a lábam vízhólyagos lett a cipőtől és menni alig tudtam, már Pesten és még egy 3-4 km várt rám, hogy Meloddynál pihenhessek. A Con előtt mamám mondta h minek cipelem az a nehéz vackot magammal, mire a válaszom mindig az volt, hogy: Megvédeni magamat! Igaz hogy az esti sétán megijedtek tőlem mikor sétáltunk haza, de még Pesten a metró ellenőrök sem szóltak vissza mikor a "Nem veszélyes?" kérdésre azzal válaszoltam, hogy: Pont azért van nálam. Összességében jó nap volt, leszámítva a hisztimet, ami az előző pontban említett személy miatt még egy párszor megtörtént a Cont leszámítva is. 
3. NYÁRI SZÜNET! ugye, mint mindenhol, nálunk is kitört de a 2014/2015-ös tanév vége is érdekes volt. Májusban szedtem össze egy csomó jegyet ami felfelé kerekítette az átlagaimat, anélkül, hogy különösen megerőltettem volna magam. De ez vissza is ütött! Júniusban jöttek olyan jegyek amik miatt lefelé tartottam. Példa rá a kémia. Ha azt az utolsó dogát nem írtuk volna meg, é nem lett volna karó akkor meg lett volna a 4. De mit ad Isten? Kitolás nem? A továbbtanulás szempontjából jobb lett volna a jobb jegy. De persze drága osztályfőnököm, akit ölelek, imádok, csókolok, megadta a 4-est magyarból még úgy is, hogy az átlagom erősen 3-as volt. ♥ Sokan nem szeretik az osztályban, de én eddig is szerettem és ezek után meg pláne.
4. Új haj, nuku fogszabályzó! Bizony! Levágattam a hajam és levették a fogszabályzóm 3 és fél év után. Ideje volt nem? Szokták mondani: Ha egy nő megváltoztatja a haját, akkor az életében is nagy változás történik. Nem  ez az első alkalom, hogy ez megtörténik velem! Én hiszek ennek a mondásnak! 
5. Anya lediplomázott! Röhögve megcsinálta Nemzetit, hiszen eddig is ebben dolgozott és fog is a jövőben. Mindez csak azért kellet, hogy a fizetése 50.000-rel (!!!!!) ugorjon feljebb! De magam az ünnepség halál unalom volt. Végig kellet ülnöm azt, hogy 400 lediplomázottnak kiadják a diplomát... egyesével... felszólítva... Arról nem is beszélek hogy az nap volt a NyáriCon. 
6. NyáriCon! Hát... mit mondjak... eddig ez volt e leggyengébb Conom. Részben, mert csak délután érkeztem, részben meg hogy nem is csináltunk nagyon semmit, és a CP-m se volt fullos. Pedig Aput megszenvedtettem a pisztolyokkal, amiket csinált nekem. De nem baj! Majd az Őszin, ha minden jól megy. Nem is tudom mit írjak erről a Conról. Talán az egyik legjobb pillanata az volt, mikor a biztonsági ő addig lesett minket -barátnőimet- míg ki nem vetté lábukat a kis medencéből (?) Ó... aznap megint Meloddy volt az elszállásolóm, mint mindig a Conok után és most Kou drága is csatlakozott akkor hozzánk! *-* 
7. Balaton! 3 napra leugrottunk a Magyar-tengerhez, édesapám haverjához. Javarészt aludtam. Fürödni kb. naponta 2x1óra. De mint tavaly, idén is vettem a fáradságot, felkeltem hajnal 3-kor, kiültem a stégre, idén rendes fényképező géppel, és vártam azt a csodálatos napfelkeltét, aminek múlt évben is részese lehettem. 
8. Munka! Két hetet dolgoztam a helyi pékségben 500Ft/órás munkabérben. Fárasztó volt ugyan, de megérte. Szemüvegre gyűjtöttem, mert még a nyár elején az optikusom mondta h le kéne cserélni a szemüvegem mert nagyon el van deformálódva és csak ártana mint sem használna. Csakhogy maga a szemüveg amit kinéztem magamnak majd 5000-rel többe kerül, mint, amennyit rászántam volna az EGÉSZRE! ^^" De egy kis hoszteszkedéssel meg van az összeg rá... csak a parókámra nincs amit szerettem volna venni. De mivel szeptember nem csak az iskolakezdés nálam, hanem szülinap+névnap, Így ezt kérem majd anyuéktól, ha már telefont nem tudnak venni nekem. (Csak azért akartak nekem telefont venni mert 18 leszek. Én még kibírom ezzel egy darabig, legfeljebb a földhöz vágom néha.)

Ennyi minden történt velem, ami említésre méltó és nagyobb dolog. Nem sok, tudom, de nincs valami izgalmas életem. Remélem, hamarosan e megint erőm, és megmutatom nektek az új szemüvegem! ^^addig is... keresettek meg a TavasziConos videóban! ;)


Oyasumi!!! ^^

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life