<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1422577895894637477\x26blogName\x3dMy+Secret+Diary\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://valtozasszale.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://valtozasszale.blogspot.com/\x26vt\x3d-7681509047398325672', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
konichiwa~

SZIASZTOK! A BLOGOM AZ ÉLETEMET MUTATJA BE, HOGY MILYENEK A MINDENNAPJAIM, AZ ÉLMÉNYEIM ÉS,HOGY AZ ÁTLAGOS EMBEREK ÉLETE IS SZÉP :) - CHUU: REI-CHAN^^

: Hungary, Ecseg .
+ follow | Email | twitter

Friends:

chitchat:



recent update :
Első hét! :)
written on 2015. szeptember 3., csütörtök @ 8:36 ?

Hát sziasztok!

Most elég gyorsan hoztam újabb bejegyzést. Ennek több oka is van. de csak szépen sorban. Előre megjegyzem, nem hiszem, hogy túl hosszú lesz. ^^"
Lássuk csak: 
1; Hétfőn visszavittük öcsémet a kollégiumban így szabad rab ettem. Noha az iskola betölti most már a hétköznapjaim nagy részét, a kisebbiket élvezhetem vértestvérem nélkül. Nyár utolsó hetében már nagyon kiakasztó volt számomra az örökös "Kis király" viselkedése, nem beszélve arról, hogy egy aprócska kérdést sem tehettem fel irányába, mivel azonnal lecsittelt amint pár hang elhagytam számat. De szerintem róla ennyi elég is.
2; Kedd egy fájó nap volt életemben. Noha én vagyok ezen a földön szerintem az egyetlen aki várta a tanévkezdést és örült a régen látott arcoknak, ugyan ott egytől örökre el kellet búcsúznom. Hiába, hogy nem én voltam barátnőm mamájának a kedvence és néha én sem szívleltem a szavait, melyeket irányomba intézett mikor nem voltam ott, attól még szerettem hiszem egész kicsi korom óta ismertem és láttam. Mikor a negyven fokban, virágcsokorral a kezemben lassan közeledtem a temető felé, éreztem, hogy remegek. És ezt nem a magas emelkedő tette, hiába vettem elég szaporán a levegőt, hanem az, hogy tisztába voltam a tudatával annak, hogy sírni fogok, amivel nem is volt baj, csak nem akartam, hogy mindenki hallja ahogy szépen kitör belőlem, egy hangos "pityergés". Volt, hogy az urna látványa, barátnőm nővérének könnyes szeme csalta elő a könnyeket, de ami a legtöbbször át futott az agyamon, az az, hogy mamám is abban a korban van, amikor bármelyik pillanatban elveszíthetem. Egyszerűen nem karok ott ülni ahol a gyászoló családtagok ülnek. Pedig tudom, hogy fok. És egy rossz unoka vagyok! Nem akarom elveszíteni, de hiába hogy gy fedél alatt élünk, szinte felé se nézek, nem is beszélek vele, mert olyan természetes, hogy itt van velem, hogy elfeledkezem róla. Visszatérve, a temetés végén, mikor a részvétemet már kinyilvánítottam és barátnőmmel indultunk kifelé a kapunk nem bírtam ki, hogy hangot adjak fájdalmamnak, amit akkor éreztem. Oda jött hozzám és vállába temetve fejemet kiengedtem. Egy ideje nem beszélek már vele pár dolog miatt, de akkor jól esett és éreztem hogy ő is sírt.
3; Csak hogy ne legyünk ilyen búsak, múlt pénteken vettem új szemüveget, melyet tegnap meg is kaptam és ma már fel is vettem suliba kontaktlencse helyett! *-* Igaz, hogy a keret magában többe került majd 5000Ft-tal mint amennyit én az EGÉSZRE szántam, de még úgy is ki tudtam volna fizetni, viszont apáék állták belőle 10.000Ft-ot így ami meg maradt nekem 10.000 az megy az ŐsziConra. 

 Ez a negyedik szemüvegem, de ez is volt a legdrágább! A második helyezett a második volt, aminek a kerete annyiba került mint a harmadik szemüvegem egésze. ^^"  Igaz csak azért volt olyan drága, mert 6db Swarovski kristály díszítette a szárát, melyből 4-et el is vesztettem! 
4; Nos... az iskola nem tartogatott számomra semmi újat, vagy izgalmasat -mint mindig. Van új tesi és matek tanárom, ezúttal állandó, mert tavaly rengeted tanárom volt. Matekból pl. 4!!! De idén rendes tanári gárda van + egy pár óraadó. És ez rekord, mert a suliban alig tanul 110 diák. Hát igen, kis iskola vagyunk, de valahogy sokkal, jobb így mint 500 fővel. Bár az idei AJKP-sok (Arany János tehetség gondozó program, hátrányos helyzetű gyerekeknek) és 9.-esek nem semmik. Körülbelül elhiszik, hogy ők a Janik mert már középiskolába járnak. Nem mintha mi nem hittük volna. :') Teszik magukat a semmire, ami valljuk be, hogy elég idegesítő tud lenni. Viszont van pozitívum is. Például, hogy az öltözőket kifestik, Nyílászáró csere lesz. A tornaterem napsütötte oldalán a fal 1/3-a üvegtégla, amit úgy szint kicserélnek hatalmas ablakokra, illetve szigetelik és kifestik az iskolát kívülről. Nagyon örülök neki, de egy belső tatarozás is ráférne. ^^"  Meg egy jobb takarító személyzet! -.-" De egész jó órarendre számítok, még akkor is ha lesz 8 órám. 
De nem is untatlak titeket tovább. Legyetek jók és sok sikert mindenkinek erre a tanévre! <3 

U.i.: Remélem nem baj hogy leírtam, mit történt játszódott le bennem a temetésen és egy kicsit beszéltem róla. (Ezt Tőled is kérdem Cicám!) 

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life